Minggu, 08 November 2015

Accessorizing gaun Perkahwinan Anda

Accessorizing gaun Perkahwinan Anda

Apabila kebanyakan brides- atau pengantin-to-be berfikir tentang kos perkahwinan, ia biasanya item tiket besar seperti pakaian, makanan, minuman dan hiburan di kaunter penyambut tetamu, tempat penerimaan, kek, dan bulan madu yang datang ke fikiran. Apa yang boleh dipandang remeh ialah jumlah menggayatkan aksesori perkahwinan ada, ada juga yang tidak mengenai memanjakan sampingan seperti perkahwinan pelari lorong peribadi atau lambang lantai tarian yang menampilkan nama-nama dan pasangan pengantin 'beberapa yang lebih tradisional, seperti puncak kek, bunga, Ikat kaos kaki pengantin perempuan, dan kereta hiasan, dengan menghadap aksesori ini anda akan berakhir membayar lebih untuk majlis istimewa anda.

Aksesori biasanya digunakan untuk memberi, sentuhan akhir peribadi untuk perkahwinan jadi kebanyakan pengantin bakal mahu menggunakan pelbagai aksesori, termasuk buku tetamu, bakul gadis bunga, cincin pembawa bantal, tuala peribadi dan coaster, centerpieces, kad tempat, dan perkahwinan nikmat. Aksesori ini boleh membantu perkahwinan menjadi satu peristiwa yang besar.

Melalui seorang perancang perkahwinan atau butik pengantin borong boleh menjadi sangat mahal, terutamanya jika anda merancang untuk mempunyai lebih daripada beberapa rakan-rakan rapat dan segera keluarga. Tetapi jika anda tinggal di kawasan bandar, terdapat batu-bata dan mortar kedai-kedai yang pakar dalam bekalan perkahwinan diskaun dan aksesori yang anda mahu menyemak di dalam orang. Terdapat juga beratus laman web dalam talian yang menawarkan aksesori perkahwinan murah.

Walau bagaimanapun, apabila membeli dalam talian adalah penting untuk memastikan syarikat itu adalah yang berwibawa dan mempunyai dasar kembali. Anda tidak mahu untuk memerintahkan satin dan cincin lace bantal dan berakhir dengan bantal kapas ditutup dengan benang pinggir. Juga menyemak laman web seperti Overstockdotcom atau syarikat-syarikat lain yang menjual barang-barang lebihan yang boleh bekerja dengan baik untuk perkahwinan anda. Ketika mencari barang-barang ini, adalah lebih baik untuk untuk tawar-menawar untuk mengurangkan kos.

Walaupun kek perkahwinan merupakan sebahagian daripada hampir setiap perayaan perkahwinan, kek sendiri datang dalam pelbagai gaya, rasa, dan bentuk. Kini terdapat juga pilihan luas ternak kek, dari tradisional kepada aneh kepada melucukan. Terdapat juga plak jenis yang boleh monogram, dan diukir ternak seperti hati terjalin. Sekali lagi, ternak murah boleh didapati di kedai-kedai diskaun dan dalam talian.

Utama adalah untuk memutuskan apa yang anda mahu awal, memberi diri anda banyak masa untuk membeli-belah perbandingan untuk mendapatkan tawaran yang terbaik mungkin pada butiran khas yang akan membuat hari anda benar-benar istimewa.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar