Minggu, 08 November 2015

Bercakap Daripada Kebenaran: Reiki Dan Komunikasi Berkesan

Bercakap Daripada Kebenaran: Reiki Dan Komunikasi Berkesan

Apabila memeriksa butir-butir yang dihubungkan dengan chakra kelima, tekak, zon komunikasi dan ungkapan, ketidakseimbangan atau penyakit yang nyata boleh menghasilkan pelbagai gejala: Sakit tekak, ketidakseimbangan tiroid TMJ (Temporomandibular penyakit sendi tulang rahang), suara lemah, kehilangan pendengaran, selsema, rasa malu, rasa mengulangi mundur kuasa, terlalu emosi, Pendiam, egoic anda bercakap ... tetapi orang lain melihat seolah-olah anda adalah asing yang!

Beberapa cadangan untuk membantu membersihkan diri kesesakan lalu lintas yang bertenaga boleh termasuk: Menyanyi, Humming melaungkan Menjerit-Ya. Satu jeritan yang baik boleh melakukan keajaiban dari segi releasement. Percayalah, saya telah melakukan beberapa kali untuk menumpahkan apa yang saya perlu untuk melepaskan,

Bagi mereka yang sudah biasa dengan Hukum Tarikan, kita juga boleh menggunakan konsep ini kepada ketidakseimbangan dalam chakra tekak; apa yang kita menghantar dikembalikan kepada kami. Alam Semesta adalah agak jelas dalam membimbing kita untuk hidup kebenaran kami. Saya baru-baru membaca petikan yang menyatakan "Hidup benar anda tidak dapat banyak tentang mengetahui yang anda adalah seperti apa yang anda berpeluang untuk".

Dari perspektif yang Reiki pengamal, pelanggan yang mahu keluar Reiki sebagai satu cara untuk mengembalikan keseimbangan untuk kapal fizikal mereka, biasanya meluahkan perasaan overwhelment, kecewa atau marah. Dalam menilai dan memerhati, kita dapati ia mungkin mencerminkan perasaan seolah-olah mereka tidak didengar. Atau, mungkin mereka tidak bercakap benar mereka.

Walaupun pengamal memberi tumpuan kepada kesemua tujuh chakra (root, suci, solar plexus, jantung, tekak, mata ketiga dan mahkota), perhatian tambahan boleh diletakkan pada chakra tekak untuk membolehkan tenaga yang sesak untuk datang ke permukaan dan mencairkan atau membakar , lagi melengkapkan proses penyembuhan pelanggan.

Penyaluran Universal Love & Healing Tenaga boleh membantu membebaskan kesesakan di zon komunikasi kami. Satu hasil sampingan penyembuhan ini boleh muncul sebagai batuk, tekak gatal, kahak berlebihan, logam atau "funky" rasa di dalam mulut. Walaupun mereka mungkin kelihatan menjengkelkan kepada pelanggan, saya menguatkan ia adalah satu langkah positif dalam perjalanan penyembuhan mereka. Ini membolehkan tenaga kehidupan tenaga untuk bergerak dalam irama yang lebih semula jadi. Ia juga membolehkan pelanggan untuk bercakap dengan jelas, tepat dan dengan niat yang jelas.

Saya pernah bekerja dengan pelanggan adalah atendan penerbangan. Dia comel sebagai butang. Semasa sesi kami, saya perhatikan kesesakan chakra tekaknya. Melalui proses perbincangan, beliau berkongsi bahawa salah satu beliau bersama-pekerja telah membuat komen menyindir ke arahnya. Kecewa, dia akan berdiam diri dan tidak melibatkan diri dalam kelakar kata-kata. Apabila dia kembali untuk sesi susulan beberapa minggu kemudian, saya bertanya bagaimana perkara yang telah pergi dengan orang ini. Matanya melebar dan dia menjelaskan bahawa apabila dia kembali ke tempat kerja, bersama pekerja yang dibuat satu lagi komen menyindir. Pelanggan saya tegas memberitahunya bahawa komen beliau adalah tidak wajar dan pada dasarnya meletakkan dia di tempat dia! Dari saat itu ke hadapan, terdapat sebarang komen lebih dari galeri kacang tanah!

Sekarang, manakala setiap kes adalah unik, Reiki jelas memainkan peranan penting dalam situasi ini. Pelanggan saya dapat melepaskan kekecewaan, kemarahan dan perasaan sendiri kritikal mengenai dirinya dan rakan sekerja beliau dengan cara yang sihat, positif. Reiki membenarkan beliau merasa yakin dalam berkomunikasi fikiran dan niat beliau.

Tambahan pula, kita melihat lebih ramai orang yang membuka ke hadiah Spiriutal mereka. Pada peringkat awal, ketidakpastian tentang bagaimana untuk melangkah ke cahaya mereka boleh menyebabkan im-baki chakra tekak mereka. Sekali lagi, ikatan antara pelanggan dan pengamal Reiki boleh memberi bantuan yang penyayang dalam menyelesaikan perasaan ini.

Pada akhir hari, Roh mengingatkan kita bagaimana banyak kebenaran kami membentuk pengalaman kita. Pengajaran berharga untuk semua orang.

Dan oleh itu adalah ...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar