Jumat, 06 November 2015

Theta Healing untuk Wanita Dengan Alopecia

Theta Healing untuk Wanita Dengan Alopecia

Theta Penyembuhan adalah salah satu bentuk penyembuhan tenaga. Dikatakan bahawa Alopecia boleh disebabkan oleh kesan-kesan psikologi. Oleh itu, Theta Healing amat berfaedah. Saya pasti anda sedar bahawa kesihatan emosi dan mental anda mempunyai kesan yang besar ke atas kesihatan fizikal anda. Tidak 'pil' boleh 'menetapkan' kesihatan mental anda supaya ia menyebabkan kesihatan fizikal. Theta Healing adalah semula jadi, penyembuhan tenaga yang berkesan dalam merawat kesejahteraan mental dan emosi anda yang menyebabkan kesihatan fizikal yang lebih baik.

Bagaimana tenaga Theta kerja penyembuhan untuk wanita dengan alopecia dan bagaimana ia lebih baik daripada lain-lain bentuk terapi?

Ia bukan sesuatu yang luar biasa untuk tekanan, kebimbangan dan kemurungan yang merangkumi kehidupan ramai wanita untuk menyebabkan kehilangan rambut atau alopecia. Theta Healing membantu anda dalam menggunakan gelombang theta otak anda sendiri untuk menyambung kepada kuasa yang lebih tinggi untuk penyembuhan tenaga langsung.

Kaedah penyembuhan menumpukan untuk membawa otak untuk keadaan theta yang lebih tinggi yang merupakan cara yang berkesan untuk mengurangkan dan menghapuskan anomali mental atau fizikal dalam tubuh manusia termasuk keresahan, tekanan, kemurungan dan keguguran rambut.

BAGAIMANA THETA PENYEMBUHAN LEBIH BAIK DARIPADA BORANG LAIN TERAPI?

- Ubat-ubatan preskripsi - Antibiotik, ubat anti-kulat dan kortison biasanya digunakan untuk merawat jangkitan yang menyebabkan keguguran rambut. Walau bagaimanapun, ubat-ubatan ini mengandungi bahan kimia yang memberi kesan kepada kesihatan anda secara keseluruhan. Teknik Theta menggalakkan penyembuhan semula jadi jangkitan dan kehilangan rambut.

- Rawatan Bukan Preskripsi - Ramai pakar kulit dan doktor mengesyorkan rawatan OTC seperti Rogaine (Minoxidil) untuk merawat kehilangan rambut. Sekali lagi, ini bukanlah satu rawatan semula jadi dan boleh menyebabkan banyak kesan sampingan seperti kaedah Theta.

- Rambut Pemindahan - Memindahkan rambut daripada tisu kulit dan rambut yang tumbuh dicantumkan pembedahan ke kawasan botak atau penipisan. Terdapat banyak risiko dengan apa-apa jenis pembedahan termasuk borang ini. Terapi Theta adalah satu kaedah penyembuhan yang tidak invasif.

- Scalp Pengurangan - Nama sangat prosedur ini adalah menakutkan. Walau bagaimanapun, yang tidak kelihatan untuk menghentikan orang-orang dengan kulit kepala botak daripada mempunyai ia dilakukan. Ini adalah pembedahan kosmetik yang benar-benar membuang kawasan kulit kepala botak untuk membawa garis rambut lebih dekat bersama-sama. Tidak ada keperluan itu dengan Theta Penyembuhan.

- Flap Pembedahan - Prosedur ini bergerak sebahagian daripada kulit kepala yang mempunyai rambut di atasnya untuk kawasan yang kehilangan rambut telah berlaku. Terapi Theta tidak bergerak kulit kepala anda; ia membantu anda akses dan menggunakan kuasa otak anda lebih tinggi untuk penyembuhan dan keguguran rambut.

Teknik Theta untuk membetulkan alopecia di kalangan wanita adalah berkesan, selamat, semulajadi dan berkesan. Sesetengah orang mengalami keputusan yang pesat daripada kaedah penyembuhan dengan tiada kesan sampingan yang mereka mungkin menanggung dengan lebih kaedah tradisional. Jika anda sedang dicabar dengan Alopecia, mengapa tidak Theta Healing cuba?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar