Minggu, 08 November 2015

Modified Citrus Pektin Pek Berkuasa Punch Imun

Modified Citrus Pektin Pek Berkuasa Punch Imun

Penyelidikan baru yang diterbitkan dalam jurnal BMC Perubatan Komplementari dan Alternatif itu menunjukkan Modified Citrus Pektin (PKM) mempunyai imun meningkatkan sifat-sifat yang kuat. Kajian ini menggunakan sampel darah manusia untuk menunjukkan keupayaan satu bentuk tertentu Modified Citrus Pektin untuk mendorong sangat ketara dan meningkatkan manfaat sel T-sitotoksik dan manusia Natural Killer (NK) sel-sel. Aktiviti kanser pembunuhan NK-sel ditunjukkan dalam sel-sel kanser leukemia secara langsung, mendedahkan satu lagi mekanisme tindakan anti-kanser yang kuat PKM. Penyelidik imun di Dharma Bioperubatan LLC (Miami, FL) dan Jabatan Patologi di Hospital Kanak-kanak Miami teruja. "Diubah Suai Citrus Pektin kita dikaji mempunyai potensi untuk mengubah perjalanan penyakit-penyakit virus tertentu seperti saluran atas pernafasan biasa jangkitan virus sejuk atau lain berdasarkan mekanisme tindakan yang diperhatikan dalam kajian ini," kata ketua penyelidik Steve Melnick. Beliau menambah, "Kami juga mendapati bahawa PKM telah berjaya mengatasi prestasi lain yang diketahui ejen Meningkatkan imun seperti cendawan perubatan." Kajian ini merangkumi analisis yang dilakukan oleh Amerika Syarikat Jabatan Pertanian - Perkhidmatan Penyelidikan Pertanian (USDA-ARS) yang mencadangkan komponen struktur unik PKM disebabkan sambutan yang terpilih dalam subset sel imun.

Pelbagai Kanser-Fighting Properties PKM
Peningkatan ketara dalam T-sitotoksik dan NK-sel pengaktifan, bersama-sama dengan peningkatan yang ketara dalam keupayaan NK-sel 'untuk mengenal pasti dan memusnahkan sel-sel leukemia manusia, menunjukkan bahawa PKM diuji adalah yang kuat agen imun meningkatkan. Secara khusus, kajian ini memaparkan keupayaan PKM untuk terpilih meningkatkan aktiviti imun sitotoksik terhadap kanser dan jangkitan. Dengan ini data baru pada Modified kesan imun Citrus Pektin yang kuat, bersama-sama dengan penyelidikan yang banyak kepada keupayaan untuk menghalang kanser menggalakkan galectin-3 molekul, kita kini mempunyai pemahaman yang lebih besar daripada manfaat yang banyak PKM dalam pertempuran dan melindungi daripada kanser.

Terus-menerus Penyelidikan Menerangkan Banyak Manfaat Kesihatan PKM
Sebagai pakar perubatan holistik memberi tumpuan kepada merawat kanser dan penyakit kronik, saya telah menggunakan MCP dalam amalan klinikal saya selama lebih 15 tahun. Kerana Modified Citrus Pektin selamat dan kuat menangani banyak masalah kesihatan yang serius, ia adalah alat yang ideal dalam perubatan integratif. Ini adalah benar untuk terapi kanser integratif, di mana penyakit ini perlu diserang secara serentak dari pelbagai sudut. Dengan menyekat kesan kanser menggalakkan galectin-3, mengurangkan keradangan, chelating logam berat, dan - seperti yang kita tahu - menyediakan faedah imun yang terpilih berkuasa termasuk aktif NK induksi sel, PKM dengan cepat menjadi terkenal sebagai salah satu nutrien yang paling penting dalam memerangi kanser dan keadaan kesihatan yang serius yang lain.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar