Jumat, 06 November 2015

Hormon Pertumbuhan Manusia dan Kesannya ke atas Saiz Organ

Hormon Pertumbuhan Manusia dan Kesannya ke atas Saiz Organ

Semakin kita berusia, tubuh kita terus mengalami sejumlah besar perubahan. Sebagai contoh, kulit kita menunjukkan tanda-tanda awal penuaan, kita mendapat tahap yang lebih berat, dan organ-organ dalaman kita mula mengecut secara fizikal dalam saiz. Oleh kerana kita tidak dapat melihat organ dalaman kita, ramai yang tidak menyedari mengecut yang tidak dapat dielakkan sistem organ kita. Organ-organ lain yang lebih jelas untuk menentukan pengecutan apabila kita semakin tua. Lelaki biasanya mula mengalami pengecutan zakar mereka sebagai contoh dari masa ke masa, yang sudah pasti boleh memberi kesan buruk kepada keseronokan seksual. Menikmati kehidupan seks yang aktif adalah sebahagian penting daripada kehidupan untuk lelaki pada sebarang usia.

Baru-baru ini kajian klinikal telah menunjukkan bahawa manusia terapi hormon pertumbuhan telah menyebabkan pertumbuhan mampan dalam organ-organ seks lelaki. Seperti kajian klinikal juga telah menunjukkan bahawa wanita yang menjalani manusia terapi hormon pertumbuhan juga telah melaporkan peningkatan dalam saiz organ seksual mereka. Dengan peningkatan dalam saiz organ-organ seksual secara semulajadi akan datang peningkatan fungsi. Selepas umur 45, unsur-unsur fizikal tertentu untuk kedua-dua lelaki dan wanita akan mula perlahan. Keinginan dan keupayaan untuk mempunyai Mengurangkan seks, yang boleh menyebabkan kemurungan dan kebimbangan dalam ramai individu. Penemuan tersebut klinikal baru-baru telah menunjukkan bahawa kedua-dua lelaki dan wanita yang telah menerima terapi HGH mempunyai kehidupan seksual mereka kembali kepada apa yang mereka berpengalaman dalam belia mereka.

Lelaki dalam kajian yang dilaporkan dapat melakukan yang lebih baik dan dapat memegang ereksi untuk tempoh yang lebih lama, manakala wanita yang dilaporkan mempunyai hubungan seks yang lebih memuaskan dengan keupayaan lebih mudah untuk mencapai orgasme. Kajian-kajian klinikal telah dijalankan ke atas pesakit yang berumur di antara 45-75, semua yang didokumenkan hasil yang positif. Kajian sedemikian membuat kesimpulan bahawa manfaat hormon pertumbuhan manusia melampaui hanya menterbalikkan tanda-tanda penuaan fizikal, tetapi ia juga membantu dalam memulihkan fungsi seksual, stamina, dan tenaga juga.

Hormon pertumbuhan manusia boleh didapati melalui preskripsi daripada doktor. Bagaimanapun, suntikan itu boleh menjadi sangat menyakitkan bagi ramai pesakit. Tambahan pula, satu pelan rawatan purata boleh memerlukan ke atas pelaburan bulanan sebanyak $ 2,000 dengan banyak lawatan dengan doktor. Walaupun hangat kesihatan dan fizikal faedah, ini hanya bukan dari segi kos atau masa boleh dilaksanakan bagi kebanyakan.

Ramai individu telah menemui alternatif semulajadi dan homeopati untuk hormon pertumbuhan preskripsi manusia. Formula homeopati seperti menawarkan gabungan unik dan berkesan bahan-bahan semulajadi yang membantu dengan selamat memperkukuh dan memperkasakan kelenjar pituitari badan untuk berfungsi pada tahap yang lebih kukuh dan lebih muda. Ia boleh disimpulkan bahawa kelenjar pituitari yang lebih kukuh dan lebih muda boleh menyediakan lebih tahap HGH dalam aliran darah badan. Ini pilihan semulajadi dan homeopati menawarkan berkesan pilihan yang lebih cekap, mudah, selamat dan kos over-the-kaunter untuk individu dalam mencari menerima kesihatan yang serupa dan faedah seksual.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar