Minggu, 08 November 2015

Alpha Lipoic Acid dan Bagaimana Ia Membantu Kolesterol

Alpha Lipoic Acid dan Bagaimana Ia Membantu Kolesterol

Alpha lipoic asid adalah asid lemak dan dalam artikel ini saya berharap untuk menjelaskan bagaimana ia membantu dengan kolesterol. Kolesterol adalah lemak, entiti berlilin yang dihasilkan di dalam hati dan digunakan untuk pelbagai tujuan. Salah satu tujuan utama ia adalah untuk mewujudkan membran sel yang jenis seperti dinding yang memisahkan bahagian luar sel dari dalam. Tanpa dinding ini semua jenis masalah boleh berlaku dalam sel-sel.

Tugas lain yang sangat penting dalam kolesterol adalah untuk membantu dengan mewujudkan vitamin D. Kolesterol mencipta sesuatu yang dinamakan 7-dehydrocholesterol yang berada di sel-sel kulit. Apabila cahaya matahari menjadi asas sel-sel ini ia menukarkan ia kepada vitamin d. Jadi pada dasarnya ia adalah satu komponen penting apabila pembuatan sesuatu yang seperti panel solar yang menghasilkan vitamin ini. Saya tidak tahu apa vitamin D tidak, tetapi saya tahu bahawa kekurangan boleh menyebabkan pelbagai masalah kesihatan seperti kemurungan, kanser, kencing manis, dan sistem imun yang diturunkan untuk menamakan adil beberapa. Malah saya fikir ia adalah dianggarkan bahawa 70% daripada penduduk Amerika Syarikat sahaja tidak mendapat cukup vitamin ini.

Terdapat benar-benar 2 jenis kolesterol LDL dan HDL. LDL adalah kolesterol tidak baik yang lebih cenderung untuk menyumbat arteri dan membawa kepada penyakit jantung atau strok manakala HDL boleh unclog arteri. Inilah sebabnya mengapa jumlah kolesterol nombor mengetahui seseorang boleh mengelirukan kerana ia boleh menjadi kebanyakannya HDL, yang baik. Asid Alfa Lipoik sebenarnya dalam setiap sel dalam tubuh manusia dan dicipta oleh kami. Tetapi apabila seseorang meningkat umur mereka mengeluarkan kurang bahan ini. Lipoic asid adalah penting untuk pelbagai sebab-sebab pertama ia membantu menukar gula darah (glukosa) kepada tenaga. Seperti yang anda mungkin boleh bayangkan ia benar-benar boleh membantu pesakit kencing manis dan orang-orang yang ingin menurunkan berat badan kerana ia boleh digunakan untuk membakar kalori.

Nutrien ini boleh membantu dengan kolesterol tinggi dengan melindungi arteri daripada kerosakan yang LDL kolesterol lemak yang tidak baik tidak. Dalam satu kajian separuh daripada sekumpulan orang yang mempunyai toleransi glukosa mengambil 300 mg Asid Alfa Lipoik dan separuh lagi tidak. Hasilnya adalah kumpulan yang mengambil lipoic asid mempunyai yang lebih baik kolesterol dan darah aliran daripada kumpulan yang lain.

Jika anda berminat untuk mendapatkan makanan tambahan untuk menerima kelebihan bagus lipoic asid boleh memberi ia mungkin idea yang baik untuk belajar tentang industri makanan tambahan serta apa yang perlu mencari. Sebab mengapa adalah kerana industri ini adalah untuk sebahagian besar yang tidak terkawal dan tidak ramai orang yang mencari keluar untuk pelanggan. Mendapatkan pendidikan adalah senjata hebat yang susunan dek untuk memihak kepada anda apabila membeli-belah. Kumpulan kami telah menyusun laporan yang memecah selain industri, berkongsi apakah perkara-perkara utama yang perlu dicari apabila membeli-belah, serta apa yang harus dielakkan dan picks kami apabila ia datang kepada makanan tambahan dan syarikat. Ia adalah percuma, jadi check it out di www.increasemyhealth.net.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar