Minggu, 08 November 2015

Bau Badan - Punca dan Menyembuhkan

Bau Badan - Punca dan Menyembuhkan

Punca - Selain bau badan berbau teruk, ia boleh menjadi tanda-tanda sesuatu yang salah dalam badan anda. Mengambil ia sebagai amaran dan membuat beberapa perubahan kepada rutin harian anda. Berikut adalah beberapa sebab yang mungkin dan beberapa penawar mungkin.

- Lemah Hygiene- Apabila badan mengeluarkan suatu perintah yang tidak menyenangkan dan bau yang tidak baik, kebersihan yang rendah adalah punca yang paling jelas. Walaupun peluh tidak mempunyai bau, jika dibiarkan pada kulit untuk tempoh waktu, bentuk bakteria dan mula mengurai. Hasilnya ialah bau badan.

- Tidak seimbang Diet- Selain daripada kebersihan yang rendah, pemakanan juga boleh menjadi punca bau badan. Jika peluh mengandungi tahap kari, bawang putih atau makanan pedas lain badan akan mengeluarkan bau yang mencerminkan itu.

- Teruk kekurangan Nutrien Nutrition-, biasanya zink, adalah satu lagi punca bau badan. Diet organik akan menyokong apa-apa kekurangan anda mungkin tidak tahu tentang.

- Kesihatan Problems- Diabetes atau penyakit hati adalah sebab-sebab lain bau badan. Terdapat juga boleh menjadi isu pencernaan seperti sembelit kronik, atau parasit. A membersihkan parasit adalah membersihkan yang mudah dan berkesan.

- Kaki - Kaki anda dengan baik boleh menjadi yang pertama untuk mengusir bau yang tidak, atau mungkin hanya yang paling menyakitkan hati. Oleh kerana ruang yg tak mendapat hawa kaki anda berkongsi dengan kasut anda, kaki hanya boleh menjadi bahagian pertama badan untuk bau.

The Menyembuhkan - Terdapat beberapa pendekatan untuk menyelesaikan bau badan. Berikut adalah beberapa yang paling biasa.

- Pancuran - Pancuran kerap dan gunakan sabun anti-bakteria yang baik.

- Spirulina mempunyai kandungan organik Jika diet anda adalah miskin, mula berubah kepada orang yang termasuk lebih makanan organik. Makan sebanyak daging organik, buah-buahan, dan sayur-sayuran yang boleh dan anda akan melihat peningkatan yang ketara dalam bau badan anda. Dan anda akan berasa lebih baik.

- Raw Spirulina mempunyai kandungan yang terlalu banyak tidak boleh dikatakan tentang diet makanan keseluruhan dengan nutrien biokimia yang seimbang. Termasuk dalam diet anda sekurang-kurangnya satu pertiga untuk satu setengah makanan mentah. Pastikan anda mendapatkan sayur-sayuran anda melakukan beberapa jus sekali sehari.

- Air - Minum sekurang-kurangnya 8 gelas air setiap hari. Minum segelas apabila anda bangun pada waktu pagi - sebelum anda makan apa-apa dan pasti sebelum kopi. Segelas hangat Perkara air pertama adalah yang sangat baik untuk bangun untuk badan. Jika anda pilih, tambah jus limau segar keseluruhan dan satu sudu teh klorofil.

- Cleanses- An membersihkan dalaman akan membantu dalam menggerakkan toksin daripada badan anda. Selain membersihkan parasit, membersihkan lain juga akan memberi manfaat. The membersihkan usus adalah tempat yang baik untuk memulakan, diikuti dengan membersihkan parasit, membersihkan buah pinggang, membersihkan hati dan akhirnya membersihkan logam berat. Untuk bau badan khusus, usus dan membersihkan parasit adalah yang paling berguna.

- Vitamin, Mineral dan Herbs - Makanan tambahan berikut akan membantu mencegah atau sekurang-kurangnya mengurangkan bau badan:

Vitamin B kompleks,
Vitamin B1
Vitamin A
Zink
Vitamin C
Magnesium
PABA
Klorofil
Ubat-ubatan homeopati - Hepar, sulph dan Sulfur.
Ubat-ubat herba - wormwood, hitam badan walnut, dan bunga cengkih
- Meningkatkan Edaran - Pendekatan naturopathic melibatkan menggunakan berus bulu semulajadi untuk perlahan-lahan gosok kulit di seluruh badan anda. Usul bulat memperbaiki peredaran darah, penghapusan toksin melalui kulit, ia membuang kulit mati dan akan meningkatkan fungsi kulit itu sendiri. Anda boleh melakukan ini di rumah dan selepas itu mandi dengan minyak pati ditambah. Perkhidmatan ini boleh didapati di spa.

- Deodoran - Jangan gunakan deodoran berasaskan aluminium. Sage adalah minyak pati sangat membantu untuk mencegah bau badan.

Berikut adalah pautan ke membersihkan dan maklumat kesihatan yang lain

Tidak ada komentar:

Posting Komentar