Minggu, 08 November 2015

Teh herba untuk Tulang dan Sendi

Teh herba untuk Tulang dan Sendi

Saya masih ingat lebih ibu tahun ini memberi saya chamomile dengan madu apabila saya berasa sedikit di bawah cuaca. Ia adalah baik untuk berehat, atau selepas melalui hari yang panjang. Ibu akan sentiasa cuba untuk menyediakan beberapa jenis "semula jadi" lega. Hari ini manfaat minum teh herba juga diketahui. Ia benar-benar satu penemuan yang luar biasa. Jika anda mempunyai apa-apa kepercayaan terhadap idea bahawa badan yang direka untuk memulihkan diri sendiri, kemudian teh herba berkat. Saya percaya semua yang kita perlukan terdapat di bumi, setiap penawar, segala-galanya. Saya rasa dari apa yang kita telah melakukan pekerjaan yang cukup adil dengan menemui pelbagai jenis "ubat-ubatan semula jadi". Walau bagaimanapun, perlu diingat bahawa semua ini adalah diluluskan oleh FDA dan semua orang mempunyai pendapat mereka sendiri ke tahap kesan-kesan berfaedah ubat-ubat herba.

Sebagai contoh, sakit-sakit yang berkaitan dengan sendi dan otot. Sekarang kita semua tahu daripada Advil, Tylenol, ibuprofen dan pelbagai di kaunter dan melalui preskripsi ubat-ubatan sahaja. Ini direka untuk meringankan kesakitan dan dalam beberapa kes membasmi. Walau bagaimanapun, jika anda adalah kecenderungan yang lebih semula jadi terdapat teh herba yang boleh menawarkan kelegaan juga. Seperti saderi, komprei, rosemary, St John Wort dan chamomile, halia, marjoram dan masing-masing meningkat wangi geranium.

Bagaimana pula sesuatu yang teruk seperti kanser? Ini boleh menjadi satu perkara yang sangat sensitif dan saya memberikan sesiapa sahaja yang berurusan dengannya kredit, kerana ia boleh menjadi satu keadaan yang sangat terdesak untuk mereka. Sekarang sudah tentu terdapat beratus-ratus doktor dan hospital yang memberi rawatan dan pilihan bagi orang-orang yang memerlukannya. Walau bagaimanapun, bersama-sama dengan prosedur ini anda juga mungkin mempunyai pilihan herba untuk mengurangkan beberapa aliments dikaitkan dengan penyakit ini. Sesetengah herba ini dalam bentuk teh termasuk semanggi, lemon, Gotu Kola, kunyit, semanggi dan ungu.

Terdapat banyak keadaan kerana ada orang dan setiap seorang daripada mereka adalah sedikit berbeza. Saya bagi satu seperti teh herba walaupun saya akan mengakui bahawa saya tidak minum seberapa kerap yang seharusnya. Ia tidak perlu hanya apabila saya mempunyai hari yang panjang seperti dalam kes chamomile ia juga boleh menjadi sebagai bantuan penurunan berat badan kerana saya boleh berdiri untuk kehilangan beberapa paun juga. Sebagai contoh, saya akan mendapat manfaat daripada minum saderi, Adas, atau teh herba pasli. Walau bagaimanapun, seperti yang dinyatakan di atas dalam kes yang saya rasa sedikit di bawah cuaca atau saya memerlukan bantuan santai Saya biasanya pergi untuk chamomile dan madu atau hanya Chamomile jika anda suka (madu adalah lebih keutamaan rasa) tetapi bersama-sama dengan chamomile terdapat herba lain seperti melur, lavender dan geranium meningkat wangi yang boleh membantu anda berehat.

Ia adalah tahun sejak saya dan keluarga saya telah memilih untuk rawatan semula jadi penyakit sehari-hari. Sebagai contoh probiotik telah datang dalam berguna untuk sakit perut dan kadang-kadang sembelit sedikit. Enzim adalah sesuatu yang kita ambil setiap hari dengan makanan kita juga. Mereka membantu dengan kembung dan apabila makanan sukar untuk dihadam. Saya mengambil Astragalus untuk alahan saya. Mereka seolah-olah bekerja untuk saya dan tidak begitu mahal. Isteri saya telah mengambil satu sudu teh kadang-kadang dua jika perlu madu untuk alahan beliau. Kini ia bukan sahaja apa-apa madu, ia perlu madu dikeluarkan dalam negara.

Selama beberapa tahun saya mendengar tentang kemungkinan bahawa madu dikeluarkan dalam negara boleh mengurangkan gejala alahan. Isteri saya pada diet Claritin, semburan hidung, zyrtec, dan saya fikir beberapa pil lain yang ditetapkan oleh doktor dan walaupun mereka telah membantu ia bukan satu penawar semua. Jadi bukan sahaja dia masih mengalami alahan tetapi dia juga mengambil semua produk-produk tiruan. Jadi bersyukur madu membantu. Bersama-sama dengan alahan dia juga berurusan dengan sakit belakang yang teruk sehingga kadang-kadang ia akan menghalang beliau daripada menjalankan tugasnya.

Beliau kini mengambil kunyit sebagai ganti mobic satu lagi ubat yang ditetapkan dengan kesan sampingan. Yang bersyukur kerana sebagaimana yang kita tahu dia tidak mempunyai apa-apa daripada mereka, tetapi ia masih kebimbangan saya dan perempuan. Saya gembira untuk mengatakan bahawa kunyit cukup untuk kesakitan dan keradangan beliau pada kebanyakan hari. Aku berkata kebanyakan hari kerana tidak ada yang sempurna, beberapa hari tidak kira apa yang anda mengambil ia masih sakit sedikit. Lain-lain herba anti radang termasuk basil, bergamot, chamomile, semanggi, Echinacea, halia, lemon, rose hip, rosemary dan yarrow.

Tetapi akan lebih semula jadi apabila mungkin adalah lebih baik untuk badan anda dalam jangka masa panjang, saya rasa kebanyakan orang akan bersetuju tentang itu. Ini adalah kerana "ubat" herba bekerja dengan keupayaan semula jadi badan untuk memulihkan diri sendiri. Walau bagaimanapun, setiap keadaan adalah berbeza dan saya tidak cuba untuk memberi nasihat perubatan. Anda perlu melakukan penyelidikan anda sendiri, berunding dengan beberapa orang doktor termasuk doktor semula jadi dan herbatologist jika perlu dan sebagainya. Pengetahuan adalah kekuatan dan kata-kata yang tidak lebih benar kemudian apabila anda bercakap tentang pengetahuan badan anda sendiri.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar