Minggu, 08 November 2015

Jet Lag Bath Remedy

Jet Lag Bath Remedy

Tidak kehilangan apa-apa daripada percutian atau perniagaan masa berharga anda kerana kesan mengelirukan bagi perjalanan jarak jauh atau jet lag.

Rawatan ini adalah yang paling mudah, menyembuhkan mandi semula jadi yang paling untuk jet lag saya pernah mencari. Ia telah dibangunkan oleh pakar perubatan Kepulauan Laut Selatan tahun yang lalu.

Menggunakan rawatan ini mudah secepat mungkin selepas turun dari pesawat. Dalam masa beberapa jam pertama adalah yang terbaik. Semakin lama anda menunggu, semakin kurang berkesan ia adalah. Saya sudah cuba sekali selepas tiga hari dan ia tidak berbuat banyak, jadi saya terpaksa "sukar keluar" kesan jet lag untuk sementara waktu yang lebih lama.

Ini jet lag mandi-terapi hanya mengambil masa lebih sedikit daripada satu jam dan boleh dilakukan bila-bila masa siang atau malam.

BERITA BAIK: dua boleh mandi untuk harga satu !! Ini adalah rendam, tidak mandi, dan orang yang suka panas suhu air boleh menyerap pertama, maka orang lain itu boleh menggunakan air yang sama.

1. Pack satu kotak 8-auns baking soda dan satu cawan garam Epsom * dalam beg atau plastik bekas zip-kunci. (Labelkan ia 'garam Epsom' supaya Kastam tidak dimarahi bahawa anda penyeludupan dadah.)

2. Sebaik sahaja anda tiba di hotel atau destinasi anda, isi tab dengan air panas seperti anda dengan selamat boleh bertolak ansur dan membubarkan garam dan soda di dalam air.

3. Walaupun tab yang mengisi, minum sekurang-kurangnya 8 auns air, sebaik-baiknya lagi. Perjalanan udara adalah terkenal dehydrating.

4. Paras air hendaklah meliputi bahu anda, jadi anda mungkin perlu slaid ke bawah di dalam tab mandi. Ia OK untuk lutut anda untuk tetap keluar dari air. Masalahnya ialah untuk melibatkan seluruh batang tubuh anda.

5. Rendam selama 7-10 minit. Hanya rendam, tidak mencuci dengan sabun.

6. Jangan menyeberang senjata anda ke atas badan anda - menjaga mereka turun di pihak anda. Jangan bersilang kaki atau pergelangan kaki anda semasa anda berada dalam tab.

7. Bangun perlahan-lahan keluar dari tab mandi selepas 7 - 10 minit dan perlahan-lahan tepuk diri anda kering. Jangan gosok kulit anda dengan tuala atau membuat pergerakan secara tiba-tiba.

8. Berbaringlah di belakang anda dan menutup diri dengan sekurang-kurangnya kunci supaya anda tidak berehat di luar terlalu cepat. Berehat selama satu jam.

9. Ketika sedang berehat, menjaga tangan anda di sisi anda dan kaki anda lurus keluar dari badan anda. Jangan menyeberang senjata anda ke atas badan anda dan tidak melintasi kaki atau buku lali anda - sama seperti dalam tab. Jika anda rasa lebih selesa dengan bantal di bawah lutut anda, itu tidak mengapa.

10. Selepas satu jam rehat, anda mungkin bangun dan mandi dan meneruskan perjalanan anda; atau, anda boleh bergolek dan pergi ke tidur untuk malam.

Anda mungkin mahu menambah beberapa titik minyak pati untuk garam Epsom atau baking soda sebelum melarutkan mereka di dalam bilik mandi. Untuk berehat, menambah lavender; untuk mengimbangi, tambah lavender dan rosemary; untuk memberi tenaga pada awal hari, tambah limau gedang, lemon dan / atau titik pudina.

Ini rawatan yang selamat dan mudah untuk jet lag akan mengimbangi semula sistem saraf, memulihkan pH sel-sel, otot dan menetapkan semula jam badan anda untuk masa ini - holistik yang terbaik!

Apabila anda bangun dari yang lain atau tidur, anda akan berasa segar dan bersedia sepenuhnya untuk membuat sebahagian besar perjalanan anda. Dan terimalah menyerap apabila anda tiba di rumah, terlalu! Selamat jalan!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar