Minggu, 08 November 2015

MMS dan Parasit

MMS dan Parasit

Jika anda atau seseorang yang anda kenal telah mengalami parasit, anda tahu apa perasaan yang dahsyat ia boleh. Ini jenis masalah adalah amat berbahaya bukan sahaja kepada kesihatan fizikal anda, tetapi untuk mental dan emosi anda kesejahteraan juga. Ia adalah penting untuk memastikan bahawa anda mengambil tindakan untuk menghilangkan parasit sekali dan untuk semua. Oleh kerana ramai orang kini menyedari betapa serius kes parasit boleh, mereka kini mencari untuk MMS untuk melihat jika tambahan ini hanya mungkin menjadi penyelesaian yang mereka perlukan.

Pertama, anda akan ingin memastikan bahawa anda mempunyai pemahaman yang penuh dengan apa MMS. MMS, atau Miracle Mineral Tambahan, adalah penyelesaian yang bekerja di dalam badan dengan cara yang penulen air akan bekerja dalam sistem penapisan air. Ramai akan mengatakan bahawa adalah apa antibiotik adalah untuk. Perkara ini walaupun, antibiotik tidak boleh seolah-olah untuk membezakan apa yang baik dan apa yang buruk. Ia membunuh segala-galanya dalam laluan itu. Ini bukan apa yang anda perlukan. Anda mahu semua bahan yang baik ketinggalan dan hanya mengeluarkan semua patogen yang dahsyat di jalan penyembuhan badan anda sendiri. Betul, MMS bukan ubat. Ia adalah satu sistem pembersihan yang akan membolehkan badan anda peluang untuk membersihkan sendiri.

Jika anda mengesyaki bahawa anda mempunyai parasit, perkara pertama yang perlu anda lakukan adalah untuk mendapatkan rawatan perubatan dengan segera. Jangan menunggu untuk mencuba remedi rumah pertama. Bergantung kepada parasit anda dan bagaimana teruk kes itu, anda boleh melakukan sendiri lebih berbahaya daripada baik dengan mengelakkan segera rawatan perubatan profesional dan hanya pergi dengan MMS. Yang berkata, terdapat kes-kes serangan parasit yang "biasa", tetapi tidak membawa maut. Masalahnya ialah walaupun, parasit ini benar-benar boleh memberi kesan kepada hidup anda. Ramai orang telah mengalami perasaan kemurungan, keletihan dan cepat marah yang hanya "pergi" apabila mereka telah betul diikuti dan meningkat arahan MMS mereka. Ini mempunyai bermaksud sesuatu, bukan?

Sudah tentu, seperti dengan banyak perkara, terlalu banyak MMS tidak baik untuk anda. Oleh itu, jika anda akan perlu memastikan bahawa anda memulakan dengan dos kecil MMS dan meningkatkan dos anda hanya seperti yang diarahkan. Ikut arahan yang betul-betul seperti mereka disusun untuk anda dan memastikan bahawa anda hanya mengambil ini untuk beberapa minggu. Ini tidak diperlukan jangka panjang. Anda hanya berusaha untuk membunuh patogen yang menghalang tubuh anda daripada secara semula jadi penyembuhan sendiri.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar