Minggu, 08 November 2015

Fun Permainan Latihan

Fun Permainan Latihan

Kebanyakan kanak-kanak moden mengalami masalah berat badan dan kadar yang semakin meningkat hari demi hari. Dilema yang berlaku dari fakta yang tidak benar-benar mempunyai latihan fizikal pada kanak-kanak dan diet miskin. Hari ini ramai daripada anak-anak mahu untuk berseronok dengan masa lapang mereka dengan bermain permainan video, menonton televisyen, atau dengan membaca. Sebelum ini, anak-anak muda yang diperoleh aktiviti fizikal yang cukup bahawa mereka mencapai semasa bermain permainan seperti bola sepak, besbol, atau walaupun memanjat pokok dan membuat rumah pokok.

Anak-anak bertenaga yang untuk menjadi lebih sihat dan cergas. Satu program aktiviti yang baik menggabungkan senaman untuk mendapatkan kuasa dan fleksibiliti. Program yang dilaksanakan oleh kanak-kanak adalah sama sekali berbeza daripada versi yang diguna pakai oleh dewasa. Penjelasan utama untuk kanak-kanak tidak suka bersenam adalah bahawa mereka biasanya merasa mengulangi dan membosankan. Untuk mencapai perhatian mereka, seseorang perlu membuat latihan fizikal sedikit lebih menarik. Yang boleh dilakukan dengan memasukkan menyeronokkan dalam bentuk permainan. Dalam erti kata lain beberapa permainan boleh diubah dengan menambah banyak lebih banyak aktiviti fizikal ke dalam mereka. Pada ibu-ibu bermula dan bapa atau pengajar benar-benar harus menyusun jenis-jenis permainan. Mereka perlu terlibat dengan mereka dalam permainan itu. Apabila mereka memperoleh faedah, mereka akan menjemput sahabat mereka supaya ia akan menjadi satu aktiviti kumpulan.

Cara terbaik untuk kanak-kanak untuk mendapatkan latihan yang mereka perlukan dan berseronok pada masa yang sama adalah dengan berjalan anjing itu turun ke taman. Ambil Frisbee dengan anda dan biarkan anak anda dan anjing keluarga bersenang-senang. Ketika mengejar satu sama lain di sekeliling, anak anda akan menerima latihan yang mereka perlukan dan keseronokan mereka inginkan. Yang penting adalah untuk mendapatkan mereka untuk melakukan sesuatu yang menyeronokkan, dengan cara itu mereka tidak menyedari bahawa mereka sedang berusaha keluar!

Ambil anak anda keluar untuk menaiki basikal ke perpustakaan dan bukannya memandu, atau pergi pada perjalanan yang panjang dan kenaikan melalui hutan. Kanak-kanak suka untuk pergi pada pengembaraan dan ini akan membantu mereka menjalankan minda dan badan mereka. Satu cara yang baik untuk anak-anak muda untuk bersenam ialah dengan bermain sorong. Kanak-kanak melakukan wheelbarrowing akan membina kekuatan bahagian atas badan dan kanak-kanak itu memegang kereta sorong yang akan membangunkan yang sangat baik di seluruh kekuatan sambil berseronok pada masa yang sama. Mengadakan ini ke dalam pertandingan dan membuat kursus halangan daripada itu dengan ganjaran kepada pemenang; ini memberikan kanak-kanak lebih banyak insentif untuk cuba paling sukar mereka. Senaman mudah!

Salah satu aktiviti yang paling menyeronokkan dan paling mudah untuk melaksanakan adalah menangkap bendera. Mengasingkan kanak-kanak kepada pasukan pasukan, masing-masing dengan wilayah mereka sendiri untuk melindungi. Berikan setiap pasukan bendera untuk meletakkan jauh di dalam wilayah mereka. Berpakaian pasukan dengan baju warna yang berbeza supaya mereka tahu yang yang. Tujuannya adalah untuk mencuba dan mencuri bendera pasukan yang lain dengan berjalan ke dalam wilayah mereka. Jadikan ia lebih menyeronokkan dengan meletakkan seseorang yang bertanggungjawab untuk "tag" pasukan lawan. Ini menjadikan ia begitu mereka lakukan lagi berlari dan strategik merancang laluan anda melarikan diri dari mereka! Apabila seseorang tagged, ia boleh dikeluarkan oleh seorang lagi anggota pasukan mengetag. Permainan ini dimenangi dengan menangkap bendera dan akan menyediakan jam keseronokan tidak berkesudahan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar