Minggu, 08 November 2015

Cara Tingkatkan Sistem Imun Anda Naturally

Cara Tingkatkan Sistem Imun Anda Naturally

Cara yang terbaik untuk menginap di kesihatan optimum adalah untuk mengekalkan sistem imun yang sihat. Nasib baik, ada beberapa perkara mudah yang boleh anda lakukan untuk memberi anda atau sistem anak anda rangsangan tambahan, terutamanya semasa musim selesema. Dan terbaik dari semua, mereka semua semula jadi! Berikut adalah sepuluh cadangan yang boleh anda ikuti untuk mendapatkan sistem imun anda kembali ke landasan yang betul:

1. Tinggal di rumah semasa anda atau anak-anak anda sakit. Ini akan membolehkan sistem imun anda peluang untuk melawan balik. Melangkah keluar di khalayak ramai boleh meletakkan orang lain pada risiko. Perlu diingat bahawa rakyat semua peringkat umur terdedah kepada selesema.

2. Cuci tangan anda dengan sabun kerap dan teliti pada siang hari. Bawa tangan sanitizer dengan anda untuk lap permukaan yang anda sentuh dan selepas dalam sektor awam.

3. Manusia susu ibu kaya dengan antibodi untuk melindungi bayi dengan sistem imun membangun. Jika anda sedang menyusukan anak anda, jangan bercerai susu dia / dia semasa musim sejuk.

4. Pertahanan terbaik kami terhadap jatuh sakit adalah rehat dan mengurangkan tekanan. Pergi ke tidur awal sepanjang musim sejuk. Ketawa dan melakukan sesuatu yang anda menikmati setiap hari adalah pertahanan terbaik anda dari tekanan kewangan, emosi dan fizikal.

5. Sistem imun kita hidup subur di nutrien. Beberapa ubat yang terbaik datang dari dapur. Tingkatkan diri anda dengan sup, sayur-sayuran dan buah-buahan. Ayam atau sup miso adalah sangat berkhasiat untuk sistem imun. Kurangkan penggunaan gula makanan penuh muatan. Imun tradisional meningkatkan nutrien Vitamin C dan Zink bekerja dengan baik di sini juga.

6. Kajian telah menunjukkan bahawa Vitamin D terlibat dalam melawan jangkitan dan mengurangkan risiko anda selsema kontrak dan selesema. Tanya doktor naturopathic untuk memeriksa tahap Vitamin D darah anda untuk membantu anda mentafsirkan berapa banyak Vitamin D yang anda perlukan untuk perlindungan.

7. DHA (asid docosahexaenoic) meningkatkan sistem imun anda. Pilih minyak ikan yang mempunyai kepekatan yang tinggi DHA.

8. Imun meningkatkan herba seperti Elderberry dan Echinacea telah terbukti berkesan dalam pencegahan dan rawatan selesema dan selesema.

9. Mucococcinum dan Influenzinum adalah ubat-ubatan homeopati yang diambil pada setiap minggu untuk merangsang sistem pertahanan barisan pertama anda.

10. suntikan meningkatkan imun, yang terdiri daripada 2 persediaan homeopati, boleh diberikan sebelum musim selesema untuk meningkatkan sel-sel darah putih dan aktiviti pembunuh semulajadi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar