Minggu, 08 November 2015

Terapi alternatif untuk degeneratif cakera Masalah

Terapi alternatif untuk degeneratif cakera Masalah

Sistem PEMF adalah amat berguna untuk masalah degeneratif cakera. Tiada apa yang akan membetulkan pendek masalah ini pelakuran tulang belakang. Tulang belakang gabungan dikhaskan untuk pesakit dalam keadaan yang paling teruk, kerana risiko pembedahan. Kadang-kadang pembedahan akan mengeluarkan serpihan cakera jika itu perlu dan boleh menjadi sangat membantu. Bagi kebanyakan orang cakera tidak cukup teruk untuk mewajarkan prosedur pembedahan. Kebanyakan masa rawatan asas konvensional akan menjadi terapi fizikal, ubat-ubatan dan mungkin kiropraktik. Bersantai otot belakang adalah penting, kerana otot yang menguncup atau kekejangan tarik cakera dekat bersama-sama, memburukkan lagi masalah tersebut. Cakera degeneratif adalah disebabkan oleh dehidrasi cakera dan haus dan lusuh. Mereka adalah setanding dengan kering keluar donat jeli diisi. Malangnya terapi perubatan / pembedahan semasa tidak membetulkan cakera, mereka hanya menyediakan penstabilan dan pengurusan kesakitan.

PEMF membantu masalah degeneratif cakera dengan mengurangkan kekejangan otot, melegakan kesakitan, mengurangkan keradangan saraf yang dimampatkan oleh cakera, dan meningkatkan peredaran darah ke kawasan itu. PEMF membolehkan rawatan harian dalam suasana rumah, mengurangkan keperluan untuk ubat-ubatan, terapi fizikal dan kiropraktik. Dengan sesetengah pesakit keperluan untuk perkhidmatan ini benar-benar dihapuskan. Mereka juga cenderung untuk mengurangkan atau menghapuskan keperluan untuk suntikan steroid ke belakang, yang hanya memberikan kelegaan sementara, anyway.

Oleh kerana kekerapan yang masalah ini berlaku, dan fakta bahawa ia pada dasarnya adalah seumur hidup, saya cadangkan PEMF kepada semua pesakit sakit belakang saya, dengan hasil yang hebat. Tidak ada penyelesaian yang sempurna untuk masalah ini, tetapi PEMF dalam pengalaman saya adalah penyelesaian yang terbaik yang ada. Pembelian sistem PEMF akan memberi manfaat sepanjang hayat. Di samping itu, sistem PEMF dari rumah juga boleh digunakan oleh orang lain dalam rumah tangga, termasuk haiwan peliharaan. Oleh itu, nilai melangkaui hanya seorang individu. Selanjutnya, walaupun PEMF boleh dibeli dengan masalah tertentu, seperti cakera degeneratif - sakit yang berkaitan kembali, ia juga menyediakan manfaat seumur hidup penyelenggaraan kesihatan ke seluruh badan. Ini bermakna bahawa anda mendapatkan sistem rawatan pelbagai guna, yang memaksimumkan nilainya.

Membuat keputusan mengenai sistem PEMF, bergantung kepada sama ada terdapat isu-isu kesihatan lain yang terlibat dan bajet individu. Jika aspek penyelenggaraan kesihatan tidak penting atau tidak ada isu-isu kesihatan lain yang penting masa ini, satu sistem yang mudah mungkin semua yang diperlukan. Jika ada yang ketara pemampatan akar saraf sistem yang lebih kukuh adalah diperlukan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar