Minggu, 08 November 2015

Cuba Keluar Hypnotherapy untuk Bantuan Tekanan

Cuba Keluar Hypnotherapy untuk Bantuan Tekanan

Adakah anda berjuang dengan tekanan, kebimbangan, ketakutan dan fobia? Adakah anda mendapati diri anda dengan banyak kebimbangan, kurang keyakinan atau kemurungan? Kemudian Hypnotherapy boleh menjadi rawatan yang sempurna perubatan untuk melegakan gejala-gejala anda dan menyokong anda dalam membasmi penyakit anda.

Sejak zaman Victoria Hypnotherapy telah menjadi rawatan perubatan untuk penyakit-penyakit yang berbeza-beza. Pada mulanya, Victoria digunakan Hypnotherapy sebagai satu cara untuk merawat penyakit yang mereka namakan "Hysteria". Dari masa ke masa namun penggunaan Hypnosis sebagai rawatan terapi telah berubah dan kini digunakan dalam gangguan kebimbangan banyak.

Hypnosis ditakrifkan oleh James Braid pada 1800-an selepas beliau belajar Franz Mesmer dan mencipta teknik sendiri, hari ini menggesa hipnosis.

Idea Hypnosis adalah untuk berehat minda tetapi ia tidak lama lagi mengambil kira seluruh dunia dan banyak serta-merta melihat korelasi antara Hypnosis dan kemungkinan penggunaan dalam rawatan perubatan.
Rawatan perubatan pertama menggunakan Hypnosis adalah untuk histeria.

Selama seratus tahun akan datang banyak kegunaan perubatan yang berbeza dijumpai untuk Hypnosis dan Majlis Perubatan British mula mengkaji teknik rawatan perubatan yang sah. Setelah disahkan, nama rawatan menjadi Hypnotherapy dan dilihat sebagai satu cara untuk menyokong rawatan pesakit yang memerlukan Psikoterapi.

Hypnotherapy telah didapati menjadi rawatan yang sempurna untuk menyokong penyakit seperti tekanan, kebimbangan, Kebimbangan, Phobia, Kebimbangan, isu-isu Keyakinan dan Kemurungan. Sebab-sebab ini seolah-olah terletak pada hakikat bahawa pesakit dimasukkan ke dalam keadaan santai dengan rawatan dan memberi masa untuk badan untuk benar-benar berehat. Ini adalah sesuatu yang banyak dengan penyakit tersebut mendapati sukar untuk dicapai.

Kebimbangan dan tekanan gangguan orang-orang yang duduk dalam keluarga Psikologi penyakit dan semasa fizikal pesakit tidak akan melihat daripada watak mereka melemahkan mereka yang terjejas. Kebimbangan, kemurungan dan tekanan boleh menyebabkan pesakit menjadi ditarik balik dan dalam banyak keadaan berhenti berfungsi dalam gaya hidup normal mereka. Ia telah terkenal dengan pelbagai pesakit untuk berhenti meninggalkan rumah mereka, sekali gus memberi kerja dan persahabatan kerana kesakitan dan trauma yang berkaitan dengan penyakit.

Walaupun ramai orang dengan kebimbangan dan tekanan gangguan menderita dalam senyap, atau hanya mengambil ubat-ubatan yang diberikan kepada mereka oleh Pengamal Ketua mereka seperti Citalopram, terdapat alternatif. Alternatif ini adalah salah satu yang tidak memerlukan ubat-ubatan dan bermakna meluangkan masa setiap minggu untuk melawat Hypnotherapist berkelayakan. The Hypnotherapist akan mengambil pesakit melalui proses induksi Hypnosis dan menjalankan terapi melalui kuasa Hypnosis.

Sesiapa sahaja yang merupakan seorang pesakit dengan kebimbangan dan tekanan isu-isu berkaitan seperti yang disebut dan tidak pernah bernasib baik untuk mencari Hypnotherapy harus bercakap dengan doktor mereka. Jika anda tidak mahu bercakap dengan doktor anda, mengapa tidak mencari Hypnotherapist tempatan yang akan menjadi lebih daripada gembira untuk bercakap melalui proses dan membincangkan bagaimana ia boleh membantu anda.

Seperti Doktor, semua Hypnotherapists perlu berkelayakan dalam bidang mereka dan juga berdaftar untuk mengamalkan. Ini bermakna anda boleh yakin bahawa mana-mana Hypnotherapist yang telah mempunyai latihan dan didaftarkan untuk menjalankan amalan akan dapat menyokong anda dengan keperluan anda.

Jika anda mengalami mana-mana satu daripada penyakit dan gangguan yang dinyatakan, maka mengapa tidak mengambil kesempatan dan bercakap dengan doktor anda untuk mengetahui jika anda adalah seorang calon yang baik untuk Hypnotherapy. Anda tidak pernah tahu anda boleh mendapati bahawa anda adalah sempurna untuk ini langkah yang bijak dan terapi sokongan dan bahawa Hypnotherapist boleh meningkatkan atau menghapuskan masalah anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar