Minggu, 08 November 2015

Bagaimana untuk menghilangkan satu Sejuk - Kekal

Bagaimana untuk menghilangkan satu Sejuk - Kekal

Terdapat perhatian media begitu banyak diberikan kepada selesema biasa, ia dilaporkan bahawa sekurang-kurangnya 15 juta orang * di UK sahaja yang terlibat dengan selesema atau flu. Persatuan difikirkan boleh diterima bagi orang yang akan batuk dan spluttering sebagai set musim luruh di.

Perniagaan kehilangan beribu-ribu pound setiap minggu dari cuti sakit yang berkaitan dengan selesema dan orang-orang yang mendapat selesema sejuk atau dimasukkan melalui penderitaan mereka sendiri dengan suhu, sakit-sakit badan.

Dan ada di NO sebab mengapa ada orang yang pernah perlu mendapatkan selsema atau flu ... tempoh! Ia bukan tentang makan makanan yang betul atau mengambil senaman yang betul (ini sudah tentu membantu menjaga tubuh anda dalam bentuk) untuk mencegah selesema dan flu. Ia adalah hanya kira-kira kekerapan anda sedang bergema keluar.

Sains di sebalik fakta:

Anda lihat, badan anda berfungsi dengan organ-organ, otot, urat dan sistem saraf, namun mereka hanya berfungsi kerana tenaga yang mengalir melalui anda. Penyelidikan dinilai oleh tokoh-tokoh seperti Dr Konstantin Korotkov dan Dr Bruce Lipton telah menunjukkan kepada kita bahawa sel-sel kita mengambil isyarat mereka dari kepercayaan kita, ini dihantar melalui badan melalui sistem elektrik kami (sistem saraf) yang kemudiannya menentukan kekerapan badan.

Dari kerja seawal tahun 1920 oleh Dr Royal Raymond Rife kini kita tahu:
• Badan yang sihat bergema di 78Hz ke 83Hz
• Selsema, selesema dan penyakit bergema di 57Hz hingga 60Hz
• reseptor Cancer diaktifkan pada 42Hz

Jadi, anda boleh melihat bahawa selesema dan selesema berlaku apabila frekuensi badan anda jatuh ke 60Hz atau lebih rendah.

Mengapa frekuensi badan saya mendapatkan yang lebih rendah?

Seperti yang dinyatakan, kekerapan badan anda adalah ditentukan oleh kepercayaan anda dan ini bukan kepercayaan bahawa anda AKAN mendapat selsema, ini adalah jauh lebih kompleks.
Ia bekerja pada kepercayaan anda harga diri, harga diri dan keyakinan diri. Apabila anda yakin, menghormati harga diri anda dan mempunyai tinggi harga diri, anda bergema secara semula jadi dalam 'kekerapan' yang tinggi, kerana ini adalah kekerapan banyaknya.

Apabila anda mempunyai kurang keyakinan, ia akan memberi kesan kepada harga diri anda dan menghalang anda daripada menunaikan harga diri anda; ini menyebabkan kekerapan anda bergema lebih rendah. Apabila ia jatuh kepada 60Hz atau di bawah, sistem imun anda menjadi dikompromi dan penyakit bermula.

Apa sahaja yang anda bergema keluar, anda menarik kembali frekuensi yang sama dalam pengalaman dan peluang, jadi 'kekerapan' rendah boleh menarik pengalaman negatif, yang kemudiannya mengkompaun perasaan tidak dapat menampung, rendah harga diri dan kekurangan keyakinan sebagai dan bergerak badan anda ke penyakit.

Bagaimana untuk menghentikan mendapat selesema dan selesema?

Semuanya bermula dengan menghabiskan masa pada anda. Ini tidak tempahan ke spa tempatan! Ini mula mendengar dalam, bukannya mendengar dan bertindak balas kepada pengalaman luar. Keyakinan dan harga diri datang dari menghormati harga diri anda, yang berlaku apabila anda menentukan siapa anda.

Ambil masa untuk mengakui apa kehendak dan keinginan anda adalah, adakah anda mengikuti mereka?

Adakah anda menjalani kehidupan menyenangkan orang lain?

Adakah anda hidup kehidupan yang anda suka?

Hanya apabila anda mula memberi tumpuan kepada hawa nafsu kamu, pada yang hidup untuk membuat anda bahagia akan anda mula untuk mengekalkan 'kekerapan' yang tinggi. Sebaik sahaja anda memahami ia bukan tentang hidup dalam tindak balas, ia adalah tentang mewujudkan realiti anda, maka keyakinan anda tumbuh, anda menghormati harga diri anda dan mula untuk mengekalkan badan anda dalam kesihatan yang tulen dan semula jadi, anda mengucapkan selamat tinggal kepada selesema dan flu. Saya tahu, saya tidak mempunyai selesema atau flu di lebih 14 tahun!

* Statistik NHS

Tidak ada komentar:

Posting Komentar